سوالات متداول

آیا به قیمت پنل پیامکی و ارسال پیامک، مالیات بر ارزش‌افزوده اضافه می‌شود؟

به تعرفه خرید سامانه پیامکی، هزینه‌ مالیات اضافه نخواهد شد و مبلغ اعلامی با احتساب مالیات بر ارزش‌افزوده است ولی بر روی تعرفه شارژ پیامک 9% مالیات بر ارزش‌افزوده مطابق قانون مالیاتی اضافه می‌شود. در صورت نیاز به فاکتور بعد از خرید سامانه پیامک از طریق تیکت پشتیبانی به واحد مالی درخواست خود را ثبت نمایید تا فاکتور برای شما ارسال شود.

همچنین از ابتدای سال 99، طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی و باتوجه به بند الحاقی تبصره 15 لایحه بودجه سال 99، مبلغ 10 ریال “در زمان ارسال” به مبالغ فوق اضافه می‌گردد و به حساب خزانه دولت واریز می‌شود.

آیا پنل پیامک نیازمند تمدید سالیانه و پرداخت هزینه است؟

خیر، پنل اس ام اس به صورت دائمی و مادام العمر است و شما فقط یک مرتبه هزینه پنل اس ام اس را پرداخت می کنید و بعد از فقط می بایست برای ارسال پیامک پنل کاربری خود را شارژ نمایید.

در صورتی که بعد از خرید به راهنمایی نیاز داشته باشم باید چه کاری انجام دهم؟

پشتیبانی پیامک پورت به صورت تلفنی و از طریق تیکت انجام می‌شود.

پشتیبانی تلفنی از ساعت 9 صبح الی 21 می‌باشد و در پشتیبانی از طریق تیکت پشتیبانی در 24 ساعت انجام می‌شود.

آیا می توانم از طریق پیامک پورت درآمد داشته باشم؟

امکان کسب درامد از سامانه پیامک پورت به 2 روش وجود دارد.

اخذنمایندگی منطقه در سرتاسر کشور
استفاده از سیستم همکاری در فروش اختصاصی

در سیستم همکاری در فروش از طریق لینک و کد انحصاری خود میتوانید فروش انجام دهید و درآمد خود را دریافت نمایید.

سامانه پیامک پورت با کدام افزونه های پیامکی سازگار است؟

سامانه پیامک پورت با اکثر افزونه های معتبر و معروف سازگار است و ما نیز همواره در تلاش هستیم تا در افزونه‌های جدید نیز پیامک پورت پشتیبانی شود.

برخی افزونه های محبوب که پیامک پورت با انها سازگار است:

افزونه دیجیتس
افزوهه گرویتی فرم
افزونه میهن پنل
افزونه پنل کاربری اپ
افزونه پنل کاربری ویرا
افزونه پنل کاربری وردپرس یار
افزونه نوبت دهی بوکلی
افزونه و edd
و…

آیا امکان ارسال پیامک از طریق وب سرویس وجود دارد؟

یکی از قابلیت‌های مهم پیامک پورت قابلیت ارسال پیامک از طریق وب سرویس است که شما می‌توانید از طریق وب سرویس url یا وب سرویس الگو و پترن نسبت به ارسال پیامک اقدام نمایید و خطوط خدماتی نیز در اختیار شما قرار داده می‌شود که پیامک به شماره‌های مسدود و بلک لیست ارسال کنید.

این خطوط نیازی به سفته و صبر و زمان ندارد و به محض خرید سامانه پیامکی برای پنل شما فعال است تا بتوانید پیامک‌های اطلاع رسانی خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. البته دقت داشته باشید که با این خطوط امکان ارسال پیامک تبلیغاتی وجود ندارد.

آیا تعرفه ارسال پیامک فارسی و انگلیسی متفاوت است؟

بله، تعرفه ارسال پیامک فارسی و انگلیسی متفاوت است و شما می‌توانید در داخل سامانه بخش پروفایل نسبت به مشاهده تعرفه ارسال پیامک از تمام اپراتورهای پیامکی بر اساس زبان فارسی یا انگلیسی اقدام نمایید.

تعداد کارکترهای زبان انگلیسی 160 کارکتر و تعداد کارکترهای زبان فارسی 70 کارکتر است.

البته هزینه ارسال پیامک انگلیسی تقریبا 2 برابر هزینه ارسال پیامک فارسی است.

امکان ارسال پیامک به چه اپراتورهایی وجود دارد؟

با خرید سامانه پیامکی چند خط اشتراکی از چند اپراتور مانند 1000 و اپراتور 9000 به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار داده می‌شود تا بتوانید پیامک‌های خود را با این خطوط ارسال کنید البته خطوط خدماتی 3000505 و 5000125475 نیز به پنل شما برای ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی اضافه خواهد شد.

شما می‌توانید خطوط 14 و 15 رقمی اپراتور 50001 را نیز به صورت رایگان در داخل سامانه ثبت نمایید. شرکت ما با اپراتورهای 2000 و 3000 و 021 نیز قرارداد دارد که شما می‌توانید از این خطوط نیز برای ارسال پیامک استفاده نمایید.

آیا سامانه دارای دسترسی به نسخه آزمایشی می‌باشد؟

بله. برای مشاهده در نسخه آزمایشی سامانه از طریق بخش ورود به حساب کاربری میتوانید نسخه آزمایشی را مشاهده نمایید و در صورتی که از امکانات سامانه پیامکی رضایت داشتید ، میتوانید نسبت به خرید سامانه پیامکی اقدام نمایید.

پنل پیامک را خریداری کردم باید چه کاری انجام دهم؟

بعد از خرید پنل پیامک نام کاربری و رمز از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود. می‌بایست وارد پنل پیامک شده و نسبت به ارسال مدارک احراز هویت اقدام نمایید.

در بخش پشتیبانی> ارسال مدارک تصویر کارت ملی و شماره کارت بانکی به نام مالک پنل را ثبت نمایید تا پنل شما فعال شود.

فعال سازی پنل معمولا کمتر از 15 دقیقه زمانبر است و بعد از فعال شدن پنل پیامکی از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی انجام می‌شود.

آیا باید حتما خط اختصاصی ثبت کنم؟

بعد از ارسال و تایید مدارک احراز هویت خطوط اشتراکی تبلیغاتی و خطوط خدماتی به پنل شما افزوده می‌شود که شما می‌توانید برای ارسال پیامک از این خطوط استفاده نمایید. البته خطوط اشتراکی قابلیت دریافت پیامک ندارند و فقط برای ارسال پیامک قابل استفاده است. در صورتی که نیازمند دریافت پیامک از سمت مشتری هستید می بایست نسبت به ثبت خط اختصاصی اقدام کنید.

دقت داشته باشید که فعال سازی خط اختصاصی یک روز کاری زمانبر بوده و بعد از آن خط به نام شما ثبت شده و از cra.ir پیامک دریافت می‌کنید و خط به پنل شما افزوده می‌شود.

آیا خط اختصاصی به لیست سیاه پیامک را ارسال می کند؟

خطوط پیامکی اختصاصی به‌صورت پیشفرض تبلیغاتی بوده و بنابراین قابلیت عبور از بلک لیست را ندارد و برای عبور از لیست سیاه مخابراتی با خط اختصاصی می‌بایست این خطوط را به خط خدماتی تبدیل کنید.

در صورتی که هدف شما ارسال پیامک تبلیغاتی است می‌توانید از قابلیت ارسال پیامک با سامانتل یا ارسال پیامک با سیمکارت استفاده نمایید.

همچنین برای افراد حقیقی و حقوقی امکان فعال سازی خط خدماتی اختصاصی از اپراتور ۹۰۰۰ بدون نیاز به سفته امکان پذیر می‌باشد.

چطور به افرادی که پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده اند پیامک بفرستم؟

در صورتی که پیامک شما اطلاع رسانی است می‌توانید از خطوط خدماتی اشتراکی سامانه استفاده نمایید و یا تقاضای خدماتی شدن خطوط خود را ثبت کنید همچنین از سامانتل هم میتوانید استفاده نمایید.

تفاوت خطوط پیامکی در چیست؟

تفاوت خطوط پیامکی اپراتور 5000 و اپراتور 1000 و… در سرعت ارسال پیامک و کیفیت ارسال پیامک و برندینگ می‌باشد.

اپراتور 1000: اپراتور قدرتمندی است که سرعت ارسال پیامک ها زیاد است و جالب است بدانید که اپراتور 1000 به شماره‌های مسدود ایرانسل پیامک را ارسال می‌کند.

اپراتور 5000: نسبت به سایر اپراتورهای پیامکی تعرفه ارسال کمتری دارد و ممکن است که گاهی اوقات پیامک شما با تاخیر بیشتری ارسال شود.

اپراتور 021: در صورتی که مالک خط تلفن ثابت هستید و مدارکی مبنی بر کسب و کار ارائه دهید می توانید خط پیامکی 021 و 026 را برای ارسال پیامک فعال کنید و با خط تلفن ثابت برای ارسال پیامک اقدام نمایید.

تعرفه دقیق هر کدام از اپراتورها را می توانید در پروفایل خودتان در سامانه مشاهده نمایید.

شخصیت حقیقی هستم آیا می‌توانم خط خدماتی اختصاصی بگیرم؟

بله اشخاص حقیقی بدون نیاز به سفته و فقط با ارائه مجوز فعالیت اینماد یا پروانه کسب می‌توانند نسبت به خط خدماتی اختصاصی از اپراتور ۹۰۰۰ را تهیه کنند و مدت زمان فعال سازی خط ۹۰۰۰ حدود ۳۰ روز کاری است.

چطور خط اختصاصی ثبت کنم؟

شما میتوانید در بخش عملیات حساب خطوط اختصاصی دلخواه خود را ثبت نمایید.

آیا امکان ارسال لینک در سامانه پیامک پورت وجود دارد؟

بله، امکان ارسال لینک در متن پیامک در تمام پنل‌های پیامکی پیامک پورت وجود دارد و به راحتی می‌توانید لینک سایت، اینستاگرام و کانال تلگرام را ارسال کنید تا دریافت کننده پیامک با لمس لینک بتواند وارد سایت یا شبکه اجتماعی شوید.

آیا امکان ارسال پیامک قبل از خرید جهت تست وجود دارد؟

برای تست سرعت ارسال پیامک از طریق صفحه نخست میتوانید شماره همراه خود را ثبت کنید و گزینه ارسال را کلیک کنید تا از سرعت ارسال پیامک سامانه مطمئن شوید.

همچنین لازم به ذکر است که سامانه پیامک پورت دارای 7 روز گارانتی بازگشت وجه است و در صورتی که مشکلی باشد می توانید درخواست دهید تا هزینه پرداخت شده به حساب شما واریز شود.

آیا برای ارسال پیامک محدودیتی وجود دارد؟ (محدودیت روزانه؟ یا محدودیت در هر بار ارسال؟)

محدودیتی ازنظر تعداد دفعات ارسال پیامک یا محدودیت روزانه برای ارسال پیامک انبوه وجود ندارد، در تمامی پنل های سامانه پیامکی پیامک پورت ، در صورت داشتن شارژ کافی هر تعداد که بخواهید می‌توانید پیامک ارسال نمایید.

بعد از خرید پنل پیامکی ، فعالسازی سامانه چقدر زمان میبرد؟

به‌محض خرید سامانه پیامکی ، به صورت خودکار نام کاربری و رمز به شماره موبایل شما ارسال خواهد شد و از قسمت “ورود به سیستم” می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

برای استفاده از سامانه پیامکی پیامک پورت در اولین مرتبه لازم است تا مدارک احراز هویت شامل تصویر کارت ملی و یک شماره 16 رقمی کارت‌بانکی به نام صاحب پنل ارسال نمایید تا قابلیت ارسال پیامک فعال شود. فرایند بررسی و تایید مدارک معمولا کمتر از 15 دقیقه انجام می‌شود و بعد از آن می‌‌توانید برای ارسال پیامک از طریق اینترنت اقدام نمایید.

آیا ارائه نمایندگی پنل اس ام اس را هم انجام میدهید ؟

ترجیح ما ارائه نمایندگی در مناطق مختلف کشور به صورت انحصاری هست که بتونیم به طور منظم و دقیق دوستان خود را پشتیبانی کنیم و خدمات ارائه دهیم اما به صورت محدود طیق یکی سری شرایط بله امکان ارائه می باشد.

آیا ثبت خطوط اختصاصی نیازمند تمدید و پرداخت هزینه سالیانه می باشد؟

در حال حاضر هیچ یک از اپراتورهای پیامکی به جز اپراتور 2000 هزینه‌ای برای تمدید خط اختصاصی دریافت نمی‌کند و بالطبع پیامک پورت نیز هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌کند ولی مطابق قرارداد با اپراتور های پیامک، در صورتی که هزینه تمدید خط اختصاصی توسط اپراتور دریافت گردد، پیامک پورت نیز هزینه تمدید خط اختصاصی را جهت واریز به حساب اپراتور دریافت می‌کند.

آیا امکان ثبت و استفاده از چند خط اختصاصی به صورت هم زمان میسر است؟

آیا امکان ثبت و استفاده از چند خط اختصاصی به صورت هم زمان میسر است؟
بله. شما می توانید علاوه بر شماره های رند اشتراکی موجود در پنل پیامک، یک یا چند شماره با پیش شماره مورد نظر خود ثبت و استفاده کنید. در زمان استفاده از وب سرویس پیامکی یا ارسال پیامک از سامانه، خط مورد نظر برای ارسال پیامک را انتخاب نمایید.

تفاوت خط اشتراکی پیامکی و خط اختصاصی پیامکی چیست؟

اصلی ترین تفاوت خطوط اختصاصی و خطوط عمومی پیامکی قابلیت دریافت پیامک در خطوط اختصاصی می باشد.
می توانید از مخاطب خود درخواست کنید که متن و یا عدد مشخصی را به خط اختصاصی شما پیامک کند. دریافت پیامک توسط خطوط اختصاصی این امکان را برای شما فراهم می کند تا نظر سنجی و مسابقه پیامکی برگزار کنید. همچنین با استفاده از یک خط اختصاصی در سامانه پیامک می توانید از قابلیت هایی مانند نوبت دهی پیامکی، منشی عضویت، پاسخگوی خودکار پیامکی و… استفاده کنید.
علاوه بر این خط اختصاصی این امکان را برای شما فراهم می کند که در تبلیغات و بازاریابی از شماره اختصاصی خود استفاده نمایید.
مخاطب می تواند شماره اختصاصی شما را در تلفن همراه خود ذخیره کند این در حالی است که اگر از خط عمومی استفاده کنید ممکن است دیگر کاربران سامانه پیامکی نیز از خط عمومی پیامک ارسال کنند و در واقع ذخیره کردن شماره خط عمومی در گوشی مخاطب بی معنی است.

با استفاده از یک خط اختصاصی می توانید با مخاطب خود ارتباط دوطرفه برقرار کنید. پیشنهادات، نظرات و انتقادات مخاطین را از طریق پیامک دریافت کنید و با استفاده از قابلیت پاسخگوی خودکار پیامکی با ارسال پیامک به صورت اتوماتیک از مخاطب خود تشکر کنید.

افزونه پیامکی که برای سایتم می‌خواهم در این صفحه وجود ندارد، باید چکار کنم؟

ما دائماً در حال توسعه افزونه‌های پیامکی هستیم، می‌توانید با ما تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح نمایید.

در صورتی که مقدور باشد افزونه پیامکی را به صورت اختصاصی برای شما توسعه می‌دهیم و در اختیار شما قرار می‌دهیم و یا اینکه شما می‌توانید نمونه کدهای وب‌سرویس ما را در اختیار شرکت طراحی سایت یا برنامه‌نویس حرفه‌ای قرار دهید تا افزونه پیامکی مورد نظر شما را به صورت اختصاصی برای شما توسعه دهد ما نیز در پیاده سازی وب‌سرویس به شما کمک می‌کنیم تا سرعت بتوانید اتصال به سامانه را برقرار کنید.

آیا سامانه پیامک به سایت‌هایی که به صورت اختصاصی نوشته شده‌اند متصل می‌شود؟

بله، در خصوص اتصال به سایت اختصاصی یا اپلیکیشن به سامانه پیامک برای ارسال پیامک از طریق وب سرویس مشکلی وجود ندارد، نمونه کدهای برنامه‌نویسی ما به 14 زبان برنامه نویسی آماده شده است و می‌توانید بر حسب نیاز از زبان برنامه نویسی مورد نظرتان برای اتصال سایت و اپلیکیشن به سامانه پیامک استفاده نمایید.